Multichannel 2013: inspiratiebron voor uw innovatie

Uw klant is multichannel. Volgt u? BBP Media presenteert u ook dit jaar weer de pioniers, de experts en de collega’s die u verder kunnen helpen met het opzetten en uitbouwen van uw multichannel strategie. Tijd-, plaats- en mediumonafhankelijk, dát zijn de speerpunten van 2013! Consumenten laten zich niet belemmeren. Multichannel 2013 biedt u twee dagen die geheel in het teken staan van uw multichannel strategie. Met ruim 150 praktijkcases en kennissessies in 12 theaters. Datum: 23 & 24 april Tijd: Beide dagen van 10.00 uur tot 17.00 uur Locatie: Jaarbeurs, Utrecht   Bezoek ook onze Duitsland sessie: Hoe wint u de Duitse e-commerce klant?   De Duitse e-commerce klant behoort tot de meeste kritische klanten van de wereld. Een belangrijke reden om “De klant centraal te stellen” in uw Duitse e-commerce strategie. Hoe doet u dat als Nederlandse e-tailer die de Duitse markt wil veroveren?   Andreas Giese van Dexport vertelt over een strategisch stappenplan en e-marketingkansen. Rob Qualm van DHL Global Mail laat zien hoe je als e-tailer je logistiek laat aansluiten op de wensen van de Duitse consument. Hoe wint u de klant en hoe maakt u uw marketingbelofte waar?  

Theater Theater 2
Dag 23 april
Tijd 11:25 – 12:05
 ]]>

Blijf op de hoogte van de Duitse markt

Maak het verschil met kennis over de Duitse markt door de inspiratie uit onze nieuwsbrief over kansen, projecten en andere ontwikkelingen.

Meer dan 1000+ bedrijven en ondernemers gingen je al voor.
Maak je geen zorgen, we spammen echt niet.