Multichannel 2013: inspiratiebron voor uw innovatie

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

Delen

Uw klant is multichannel. Volgt u? BBP Media presenteert u ook dit jaar weer de pioniers, de experts en de collega’s die u verder kunnen helpen met het opzetten en uitbouwen van uw multichannel strategie. Tijd-, plaats- en mediumonafhankelijk, dát zijn de speerpunten van 2013! Consumenten laten zich niet belemmeren. Multichannel 2013 biedt u twee dagen die geheel in het teken staan van uw multichannel strategie. Met ruim 150 praktijkcases en kennissessies in 12 theaters. Datum: 23 & 24 april Tijd: Beide dagen van 10.00 uur tot 17.00 uur Locatie: Jaarbeurs, Utrecht   Bezoek ook onze Duitsland sessie: Hoe wint u de Duitse e-commerce klant?   De Duitse e-commerce klant behoort tot de meeste kritische klanten van de wereld. Een belangrijke reden om “De klant centraal te stellen” in uw Duitse e-commerce strategie. Hoe doet u dat als Nederlandse e-tailer die de Duitse markt wil veroveren?   Andreas Giese van Dexport vertelt over een strategisch stappenplan en e-marketingkansen. Rob Qualm van DHL Global Mail laat zien hoe je als e-tailer je logistiek laat aansluiten op de wensen van de Duitse consument. Hoe wint u de klant en hoe maakt u uw marketingbelofte waar?  

Theater Theater 2
Dag 23 april
Tijd 11:25 – 12:05
 ]]>

Wil jij ook de Duitse markt veroveren?
Neem vrijblijvend contact met ons op.

Redactie Dexport
Redactie Dexport

Mis niks over de Duitse markt! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief…