Dexport Insights

Marketing kanalen

EDC verovert de Duitse markt terug

EDC Retail uit Veendam is het bedrijf achter EasyToys.nl en marktleider op het gebied van seksspeeltjes in de Benelux. Dertien jaar geleden begon Eric Idema EDC, dat al zes jaar op rij hun omzet wist te verdubbelen en zich tot drie keer toe wist te bekronen tot een CrossBorder Top 30 bedrijf. In Duitsland is EDC nu bezig met een belangrijke missie: het vertrouwen van de Duitse consument terugwinnen na het overnemen van het failliete Beate Uhse Group. Beate Uhse is qua naam nog steeds de grootste erotische shop van Duitsland, maar er is nog veel werk aan de winkel. Wat is de strategie van deze volleerde crossborder speler om de Duitse markt from scratch terug te veroveren? 

Duitse native helpt Smartphonehoesjes.nl Duitse markt veroveren

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

MADE.com bouwt brand op met Duitstalige influencers

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

De Coronacrisis in Duitsland: er liggen ook kansen!

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

eBay versoepelt regels voor Duitse handelaren in corona-crisis

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Je merk opbouwen via Amazon.de

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

De vijf best bewaarde geheimen voor succes in Duitsland

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Amazon opent digitale deuren in Nederland

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Mis niks over de Duitse markt! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief…