Hoe realiseer je een Duitse uitstraling?

  • zoekresultaten, advertenties en andere reclame-uitingen (wees geloofwaardig, duidelijk en onderscheidend)
  • de landingspagina (bijvoorbeeld keurmerk)
  • contactgegevens (bv. Duits adres & telefoonnummer)
  • de productpagina (bijvoorbeeld garantie)
  • het bestelproces (bijvoorbeeld SSL-certificaat)
  • bevestigingsmail (juridisch correcte informatie over herroepen en/of retourneren)
  • Bovengenoemde elementen zijn randvoorwaarden voor succes in Duitsland. Heeft u een interessant product, dan zullen deze elementen uw conversies verhogen. Heeft u meer standaardproducten, dan kunnen deze elementen een bijdrage leveren. Zijn ze echter niet aanwezig of slecht uitgevoerd – denk aan een slechte vertaling – dan heeft dat direct een negatieve invloed op uw omzet.]]>

    Blijf op de hoogte van de Duitse markt

    Maak het verschil met kennis over de Duitse markt door de inspiratie uit onze nieuwsbrief over kansen, projecten en andere ontwikkelingen.

    Meer dan 1000+ bedrijven en ondernemers gingen je al voor.
    Maak je geen zorgen, we spammen echt niet.