Hoe realiseer je een Duitse uitstraling?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

Delen

  • zoekresultaten, advertenties en andere reclame-uitingen (wees geloofwaardig, duidelijk en onderscheidend)
  • de landingspagina (bijvoorbeeld keurmerk)
  • contactgegevens (bv. Duits adres & telefoonnummer)
  • de productpagina (bijvoorbeeld garantie)
  • het bestelproces (bijvoorbeeld SSL-certificaat)
  • bevestigingsmail (juridisch correcte informatie over herroepen en/of retourneren)
  • Bovengenoemde elementen zijn randvoorwaarden voor succes in Duitsland. Heeft u een interessant product, dan zullen deze elementen uw conversies verhogen. Heeft u meer standaardproducten, dan kunnen deze elementen een bijdrage leveren. Zijn ze echter niet aanwezig of slecht uitgevoerd – denk aan een slechte vertaling – dan heeft dat direct een negatieve invloed op uw omzet.]]>

    Wil jij ook de Duitse markt veroveren?
    Neem vrijblijvend contact met ons op.

    Redactie Dexport
    Redactie Dexport

    Mis niks over de Duitse markt! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief…