Trending

  • Binnen twee weken live met dexport Shop Launch Los geht's
  • Lokalisatie nodig? Regel je Duitse retouradres via Dexport Los geht's
  • Zes maanden gratis op Kaufland verkopen?Los geht's
  • Je groei versnellen op Amazon? Los geht's
  • Samenwerken met het beste Duitse marketingteam in Nederland? Los geht's
  • Je verkoop boosten met ons Duitse influencer netwerk? Los geht's

Fosk Mirrors: een succesvolle online niche

Dexport heeft samen met Fosk Mirrors een webshop opgezet met internationale groeimogelijkheden.   Arjen Folkerts, vroeger NK-schaatser en losser, heeft succesvol zijn niche in de onlinewereld gevonden. Met verrijdbare spiegels en veilige spiegelwanden verovert hij na Nederland en België nu ook Duitsland. In Nederland is hij al bekend binnen deze niche en leverde zelfs aan bekende tv-shows als Beat The Best en de musical Peter Pan.   Als klein start-upbedrijf met een beperkt marketingbudget is het tegenwoordig bijna onmogelijk om de Duitse markt zomaar te veroveren. Te veel grote concurrenten spelen op dezelfde producten en doelgroepen in. Om de kosten voor onlinemarketing en SEO laag te kunnen houden en de juiste doelgroep effectief te bereiken, is het dus van groot belang om een specialisme te ontwikkelen of een niche te kiezen. Met het kiezen van een niche kiest men voor een klein, specifiek en afgebakend deel van de markt en daardoor kan men beter adverteren. De kans op succes wordt daardoor verhoogd. Fosk Mirrors, leverancier van grote, verrijdbare spiegels en spiegelwanden, heeft met zijn unieke spiegels een succesvolle niche gevonden.   Het voordeel van het richten op een niche is dat de doelgroep gerichter aangesproken kan worden en dat onbelangrijke klikken voorkomen kunnen worden, wat weer budget kan besparen. Verder kan de SEO-strategie op de topniche worden aangepast en ads concreter geformuleerd. Fosk Mirrors staat bijvoorbeeld met ‘balletspiegel’ en ‘ballettspiegel’ zowel in Nederland als in Duitsland op nummer 1 in de Google Searchresultaten.   Aan de ene kant kan een niche minder traffic betekenen, maar aan de andere kant kan een niche voor meer en effectievere respons zorgen. Binnen de niche van verrijdbare spiegels richt Fosk Mirrors zich op verschillende locaties, zoals kinderdagverblijven, BSO’s, scholen, sportstudio’s, dans- en balletstudio’s maar ook op dressuur- en theaterspiegels. Dit zorgt voor een vergroot zoekvolume binnen de niche.   Kijk nu op de website voor meer informatie:  www.foskmirrors.com]]>