Dexport Insights

Insights

CrossBorder Insights | Zonder logistiek geen crossborder kans

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages.

Joe Merino | CrossBorder Multichannel e-commerce & branding

Joe Merino maakt wollen truien, vesten en shirts voor de man die er goed uit wil zien, gemak belangrijk vindt en eigenlijk niet van shoppen houdt. Marc Sijstra is eigenaar en oprichter van Joe Merino en vertelt onder andere over het openen van winkels in België en Duitsland.

Maxilia CrossBorder Insight – B2B marketing in Duitsland

Maxilia, relatiegeschenken voor ieder budget. Hemmy de Heus is Country Manager bij Maxilia GmbH en vertelt onder andere over het belang van native (Duitse) marketingmedewerkers, maar dat je niet perse in het land zelf een kantoor hoeft te hebben.

Brabantia CrossBorder Insight – Multichannel marketing in de EU

Brabantia, wie kent het niet, maakt het leven graag mooier met prachtig ontworpen productconcepten die prettig zijn in gebruik. Stefan Kersten is Director Ecommerce | Trade Marketing bij Brabantia en vertelt over hun international marketingstrategie die vanuit Nederland wordt uitgezet.

Mis niks over de Duitse markt! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief…