Trending

  • Binnen twee weken live met dexport Shop Launch Los geht's
  • Lokalisatie nodig? Regel je Duitse retouradres via Dexport Los geht's
  • Zes maanden gratis op Kaufland verkopen?Los geht's
  • Je groei versnellen op Amazon? Los geht's
  • Samenwerken met het beste Duitse marketingteam in Nederland? Los geht's
  • Je verkoop boosten met ons Duitse influencer netwerk? Los geht's

Duitse contentmarketing leidt voor ProFlags tot booming business

Contentmarketing heeft traditionele reclame definitief vervangen. Toch blijkt het maken van content die raakt een grote uitdaging. Hoe zorgt u ervoor dat uw contentmarketing werkt? Volgens het bedrijf ProFlags, winnaar van de CrossBorder Top 30, is consistente contentmarketing essentieel. Aan de hand van een stappenplan voor de contentmarketing heeft ProFlags hun producten op de Duitse markt doorvertaald naar de domeinnamen, zoals beachflags.com/de en roll-up.com/de. En met succes, want het bedrijf uit Zeewolde verkoopt online o.a. beachflags, roll up banners, vlaggen en vlaggenmasten in tien verschillende landen. Waaronder een groot aanbod binnen de Duitse markt. Vorig jaar eindigde het Zeewoldense bedrijf op plek 6 binnen de CrossBorder Top 30, Dit jaar dus op de 1e plek. Bekijk HIER de volledige top 30. “Het was een grote verrassing om deze prijs te winnen”, aldus Harold Riepema de managing partner van Proflags. “Het geeft voldoening en energie om door te gaan”.

Is het voor u ook tijd om uw Duitse contentstrategie uit te tekenen? Omdat…

  • Goede Duitse content snel te vinden is: bij voorkeur via de eerste resultatenpagina van Google.
  • Goede content de Duitse doelgroep vasthoudt: de bezoeker klikt niet direct weg.
  • Goede content overzichtelijk is: de bezoeker ziet direct welke informatie waar wordt geboden.
  • Goede content fascineert: de Duitse consument gaat daadwerkelijk lezen of over tot koop.
  • Goede content informatief is: de bezoeker leert of ziet iets nieuws.
  • Niet zo gek dus dat ProFlags met hun aanbod op de Duitse markt (en ook internationaal) vernieuwend is.
Na al deze letters (content) benieuwd naar de learnings en het succes van ProFlags? Wij hebben een mooie insight voor u. Verwoord door ProFlags en in beeld gebracht door het team van de Duitse markt.[vc_video link=”https://youtu.be/khz2VwiQq1w”]]]>