De Doorbraak #02 | Hoe influencer marketing Amsterdenim een internationale boost gaf.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

Delen

Ewout Key Rameijer wist als general manager mede door het verbinden van (internationale) influencers en het inzetten van uitgedachte marketingcampagnes internationale bekendheid te generen voor zijn jeansmerk Amsterdenim. Zijn motto: “gewoon doen”, zorgde ervoor dat Ewout en Amsterdenim grenzeloos de wereld konden veroveren. Wat is verder het geheim achter zijn succes en wat was de grote doorbraak voor Amsterdenim in Nederland en ver daarbuiten?

Over De Doorbraak
In De Doorbraak volgen we drie Top 30 bedrijven die excelleren over de grens. Hoe zijn de ondernemers achter deze bedrijven succesvol geworden en wat waren hun belangrijkste learnings op deze weg naar CrossBorder succes?

Ook een CrossBorder Top 30 bedrijf worden?
Meld je dan nu aan voor de volgende editie
https://crossborderevent.nl/top30/

Wil jij ook de Duitse markt veroveren?
Neem vrijblijvend contact met ons op.

Redactie Dexport
Redactie Dexport