CrossBorder Insights | Beerwulf.com ging van 1 naar 5 landen in 300 dagen.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email

Delen

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages. In Nederland en Engeland werkte dit heel goed, in andere landen minder. Keuzes voor Last-Mile-Providers moeten in het geval van Beerwulf om legitimatie vragen bij aflevering. Dat kan niet iedere provider. Gouden tip: bereid je goed voor. Experimenteren is goed, maar een klein beetje verdiepen is belangrijk. Wie zijn de consumenten in het land en welke barrières moet je overwinnen. Blijven proberen. Leerpunt: sommige dingen zijn niet te voorspellen en dan moet je inspelen op de kansen.

Wil jij ook de Duitse markt veroveren?
Neem vrijblijvend contact met ons op.

Redactie Dexport
Redactie Dexport

Mis niks over de Duitse markt! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief…