CrossBorder Insights | Beerwulf.com ging van 1 naar 5 landen in 300 dagen.

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages. In Nederland en Engeland werkte dit heel goed, in andere landen minder. Keuzes voor Last-Mile-Providers moeten in het geval van Beerwulf om legitimatie vragen bij aflevering. Dat kan niet iedere provider. Gouden tip: bereid je goed voor. Experimenteren is goed, maar een klein beetje verdiepen is belangrijk. Wie zijn de consumenten in het land en welke barrières moet je overwinnen. Blijven proberen. Leerpunt: sommige dingen zijn niet te voorspellen en dan moet je inspelen op de kansen.

Blijf op de hoogte van de Duitse markt

Maak het verschil met kennis over de Duitse markt door de inspiratie uit onze nieuwsbrief over kansen, projecten en andere ontwikkelingen.

Meer dan 1000+ bedrijven en ondernemers gingen je al voor.
Maak je geen zorgen, we spammen echt niet.