Multichannelmarketing

Een belangrijke succesfactor is het optimaal afstemmen van verschillende kanalen op elkaar. Hierbij wordt internet steeds belangrijker en men wisselt steeds vaker van online naar offline kanalen en omgekeerd tijdens alle fases van het koopproces. De grootste omzet wordt echter nog steeds in fysieke winkels gerealiseerd.

Het is daarom belangrijk dat u uw doelgroep zowel online als offline op het juiste moment bereikt. Dit is zowel voor B2C- als B2B-marketing van groot belang.

Wist u dat …

  • Duitse consumenten steeds vaker online kopen?
  • Duitse consumenten zich zowel online als offline oriënteren?
  • Duitse consumenten hoge eisen stellen aan levertijd, zekerheid en verzendkosten?
  • Nederlandse bedrijven vaak problemen ondervinden met hun distributie en retouren?
  • gekwalificeerd Duits personeel steeds moeilijker te vinden is?
  • tegen lage kosten een virtuele vestiging kan worden geopend?

Meer informatie vindt u op onze blog www.duitsemarkt.nl.

Dexport marketingcampagne

  • onderzoek en strategiebepaling
  • opzet en beheer van campagnes
    (o.a. search, affiliate, social media, advertising en e-mailmarketing)
  • ondersteunende werkzaamheden
    (o.a. linkbuilding, website vullen, bannerdesign)

Offerte aanvragen

Effectieve multichannelbenadering

  • effectieve multichannelstrategie
  • keuze vestigingsplaats(en) en partners
  • webshop en marketingoptimalisatie
  • werving & selectie van Duits personeel

Offerte aanvragen

Dexport Webshop (wij bouwen uw Duitse webshop)

  • complete webshop door Duitslandspecialisten
  • optimale Duitse look & feel, bestelproces en paymentmodule
  • goed vindbaar en gekoppeld aan Duitse verkoopkanalen
  • juridisch op orde
  • 20% korting op het Dexport Starterspakket

Offerte aanvragen

© 2017 Dexport.nl