E-mailmarketing Duitsland

Duitsers zijn vaak terughoudender, moeten alles drie keer bevestigd hebben en hun bezoek moet duur worden ingekocht. Duitsers zijn echter ook erg loyaal!

Als nieuwe Duitse klanten duur zijn om te werven, waarom zou u dan de bestaande Duitse klant niet motiveren om bij u te blijven kopen? E-mailmarketing wordt veelal beschouwd als een ouderwetse methode om (veelal agressief) klanten te werven. Niets is minder waar. Het conversiepercentage van een goede e-mailcampagne in Duitsland is hoger dan het percentage van de meeste andere marketingkanalen. Dat lijkt te komen door de strenge databescherming die in Duitsland wordt toegepast. Zonder double opt-in mogen geen e-mails verzonden worden aan consumenten. Het inkopen van databestanden wordt daarom afgeraden. Succesvol: maak bestaande klanten attent op aanbiedingen, op aanvullende producten of services, of feliciteer uw klanten met hun verjaardag (event driven marketing).

Zorgvuldig opgestelde e-mails scheppen een persoonlijke band tussen uw bedrijf en uw klanten. Geoptimaliseerde e-mailcampagnes, aangepast op de behoeften van de doelgroep, zorgen dan ook voor een stijging van uw conversiepercentage. Samen met u kunnen we effectieve mailings opzetten en daarmee een omzetboost realiseren.

Meer informatie vindt u op onze blog www.duitsemarkt.nl.

Dexport marketingcampagne

  • onderzoek en strategiebepaling
  • opzet en beheer van campagnes
    (o.a. search, affiliate, social media, advertising en e-mailmarketing)
  • ondersteunende werkzaamheden
    (o.a. linkbuilding, website vullen, bannerdesign)

Offerte aanvragen

E-mailmarketing Duitsland

  • websiteoptimalisatie voor double opt-in
  • efficiënte campagneopzet en -beheer
  • optimalisatie landingspagina’s
  • selectie geschikte software indien nodig

Offerte aanvragen

© 2017 Dexport.nl